torstai 13. syyskuuta 2012

Fucked

Viime teini linja saa munaa





Kiimainen blondi Melissa saa munaa





Onko sukupuoli ensimmäinen Osuman OLET kerran neitsyt? JOS Nain on, tiskille kannettiin OLET onnekas, koska Olen Aina osua yhteen, aiemmin perseestä Joku. En turhaan Ole Onnea neitsyitä, mutta toisaalta se on Hyvä, koska ainakin törmäsin kokenut poikasia JOKA osasi hoitaa kaluni. Nain ollen, mikäli Jo elänyt LAPI kaikki mahdolliset, Tai ainakin tunnettu seksuaalinen kannat, lisäksi anaaliseksiä, et halua. Jotenkin ajattelin, Etta kaluni olisi löydetty sinänsä, se antaa minulle Paha Maku. Olen Aina mieluummin pillua vittu JA rakasti kiinni Minun viltti. Kunin sukupuoli, Han EI koskaan vaivautunut Liikaa, Etta Han OLI JO perseestä, koska ainakin minulla OLI Aina kuumaa seksiä suhde. Seuraavalla elokuvan näet perseen JOKA OLI perseestä JA liikettä Tahan päivään.


Halunnut katsomassa Taman Helvetin? Minulle se on enemmän Klassinen, koska Olen nähnyt tiskille kannettiin Kääntäjänä elokuvia eroottisia Etta SE EI mahdu päähäni. Elokuvien katselu, vaikutelmista huolimatta, on koulutus. Denna Olen oppinut niistä ERI seksuaalinen kannat, mutta Minun täytyy sanoa, Etta EI NE kaikki tehdään kunnolla. Tuotteemme Puhdistuspalvelu? Ja koska jokainen tuote EI sovellu MeiDan fyysiset kyvyt. En todellakaan Voi taipua kaikkiin suuntiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti